Cross
Sprawa bardzo prosta. Motocykl crossowy nie ma homologacji i jest przeznaczony z założenia do sportu. Jest on idealnym połączeniem mocy z niską wagą i niesamowitą poręcznością.
Hard Enduro
Motocykl wyczynowy budowany na bazie motocykla crossowego. Przede wszystkim jest on homologowany, ma zmienioną charakterystykę silnika, nastawy zawieszeń i porusza się na innym ogumieniu. Posiada on pełną instalację elektryczną, z oświetleniem włącznie.
Soft Enduro (DualSport)
"Motocykle te łączą zalety jazdy w terenie i po szosie. Często grupę tę nazywa się enduro, co nie jest wielkim błędem, jednak jako profesjonaliści staramy się stosować poprawne nazewnictwo. Są dużo mniej awaryjne niż motocykle wyczynowe - co jednak łączy się z mniejszą mocą. Cechują się większą wagą, spowodowaną pełnym przystosowaniem do drogowego śmigania
Turystyczne Enduro
Sprzęty przygotowane do bardzo długich tras po różnej jakości dragach asfaltowych, szutrowych itp.
Funduro
Najprościej opisać te motocykle jako lżejsze turystyczne enduro na kołach supermoto.
Supermoto (Wyczynowe)
Hybryda połowy lat '90. Motocykl crossowy z kołami 17 na szerokich oponach, mocno usztywnione i obniżone zawieszenie, świetne hamulce. Sprzęty takie dają bardzo dużo radości z jazdy i są piekielnie zwrotne. Wspaniała alternatywa dla osób kochających ostrą jazdę w terenie i na szosie.
Supermoto (Miejskie/Inne)
Stworzone z myślą o fanach Supermoto. W ostatnich latach powstaje coraz więcej sprzętów SM do jazdy na co dzień. Mała waga, mocny silnik i wysokie siodło sprawia, że takie sprzęty świetnie spisują się w ruchu miejskim.
Trial
Rower z silnikiem? Sprzęty bardzo lekkie do pokonywania piekielnie trudnych terenów. Zresztą trial jest jednym z najstarszych sportów terenowych! Te motocykle są w pewnym stopniu protoplastami wszystkich powyższych. Jazda takim jednośladem to szalenie wielkie wyzwanie i by coś zdziałać w tym sporcie, trzeba trenować od małego.
zdjęcia z portalu scigacz.pl








Brak komentarzy:
Prześlij komentarz